Jumaat, 29 April 2011

EVO-6 Hachibutsu (Brazil Green Propolis)


Hachibutsu-Propolis Hijau adalah yang terbaik , kerana ia di hasilkan melalui proses "supercritical fluid extraction, SPE". Bersih, tiada kotoran & campuran. Tidak mengandungi lilin lebah & logam berat.

Pengunaan Madu Lebah olih manusia sejak beribu tahun dahulu untuk memulihkan penyakit, Manafaat penggunaan madu lebah juga tersurat di dalam "AL-Quran" serta " The Internal Medicine of yellow Empire". Juga di kenali sebagai "Antibiotik Ajaib" yg paling sempurna dari alam.

Propolis kaya dengan Bioflavonoids, Pengambilan secara berterusan akan dapat mengawalatur sistem endokrin, dekomposisi racun selain dari meningkatkan kecergasan fizikal, membersih darah, melancarkan pengedaran darah, memelihara kulit & anti penuaan.

Propolis sesuai untuk mengatasi masalah :

1. Sistem kekebalan yang lemah.
2. Masalah alergi.
3. Masalah penyakit kulit.
4. Luka ringan.
5. Resdung.
6. Sakit gigi atau gusi berdarah.
7. Sakit tekak atau batuk kronik.
8. Penyakit semput(asthma).

Cara Pengambilan:-
Campur dengan air suam atau terus titik 3-5 titisan ke dalam mulut atau titis di bahagian luka atau campur dengan krim kulit.

Produk Bio-Teknologi Jepun, SPE Teknologi, 100% Propolis Hijau Tanpa Alkohol dan Diinsurankan Sejuta Ringgit.Tidak Mengandungi Lilin Lebah dan Logam Berat......

Harga sekotak RM150.00 dan kos penghantaran RM5.00, free membership.
Harga sebotol RM60.00 dan kos penghantaran RM3.00.

http://www.efi2u.com/

Tiada ulasan:

Catat Ulasan